Jag slog till!

Ser dessa byxor som en riktigt bra investering! Dessa kommer jag att kunna ha i flera år till det mesta och jag har saknat en sån byxa. Funkar till promenader, skidåkning och idag invigde jag dem på Daniels hockeymatch och de funkade utmärkt! (De vann med 11-1! ;P) Dessutom är de gudomligt sköna! Och snygga! :)



Köpta på Intersport i Bollnäs, 8848 Altitude, 1500 kr.

Har även beställt denna fodrade jacka från H&M som jag tror blir snygg till då den är svart och enkel. Har en vit skaljacka från 8848 som jag kan variera med under de mildare dagarna. Gillar egentligen hela set från samma märke, men eftersom att den här är såpass diskret tycker jag det inte gör nått! Gjorde dessutom ett riktigt bra köp och fick den för 550 kr!

Lätt fodrad jacka, 799 kr från H&M.

Nu är jag redo för en aktiv vinter! Härligt! :)



Kommentarer
Skrivet av: Jossan

Datum: 2009-11-11 Klockslag: 10:41:04
Bloggadress: http://josefinefagerhov.blogg.se/
Skrivet av: Jossan

Sån där jacka är jag ute efter oxå!! Inte har du beställt den?!

Datum: 2009-11-11 Klockslag: 10:41:59
Bloggadress: http://josefinefagerhov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0