Harmony

Det är nått visst med fredagsmornar, så lugnt och skönt. Kom hem från badet för en stund sedan, simmade 55 minuter sedan la jag mig i solariet och drömde mig bort till värmen en stund. Ja, det första jag fick höra när jag kom dit var att man inte ska sola, de har ju gått ut med nått nytt nu tydligen. Men just nu känns risken att jag skulle dö i svininfluensan större så äsch, jag solar så sällan ialf. Kanske var sista gången idag då, man vet aldrig. Åkte in på Ekmans en sväng oxå eftersom jag inte hann det igår, hittade inte riktigt det jag sökte men jag köpte en adventsljusstake till köket ialf :)
Nu ska jag krypa ner och kramas lite sen blir det brakfrukost! Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0