Godmorgon!

Då var det dags för en nya vecka, min börjar idag eftersom jag hade förlängd helg, härligt! Så idag känns det som måndag vilket betyder att jag kommer ligga ett steg efter hela veckan och den går mycket fortare. Skönt sådär!
Kom precis in från en härlig promenad med min bästa Matilda! Alla borde få börja dagen så!
Nu ska jag sätta fart så jag kommer till jobbet idag, går nog och köper dom där byxorna innan jag börjar oxå tror jag :) Skyller på att det är hockey ikväll och jag behöver dom till det, haha. Ska bara ringa svärmor och kolla så att det blir ett bra köp, hon har ju jobbat på Intersport så hon borde ha koll! Sen kan jag vara lugn ;)
Ha en bra dag!



Kommentarer
Skrivet av: Pedersen

Hejsan!

Det är en introduktions kurs, man lär sig lite på sin intution och magkänsla. Lär sig att ge healing, och arbeta med våra guider. Massa övningar, jätteroligt!



Sedan finns det en fortsättnings kurs, där får man lära sig ta kontakt med andevärlden, prova på att ha sittning/seans. Den är ännu roligare!



Ja jag har förmågor, men inte i närheten av så duktig som mamma är. Men jag kan få kontakt jag med, och när det är mörkt kan jag se dem. Också kan jag ge healing, men healing kan alla lära sig.



Mamma ska ha en till introduktions kurs (lika som denna alltså, som man bör/måste gå innan den andra kursen) i februari, hör av dig då om du är intresserad? Det är 5-6 delatagare bara, för att inte alla ska bli nervösa och kunna slappna av mer (svårare det om man är 20 pers).



Kram



Datum: 2009-11-10 Klockslag: 22:06:11
Bloggadress: http://metrobloggen.se/pedersen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0