Goddag!

Har vart lite borta kan man väl säga, de senaste dagarna. Olikt mig att inte höra av mig på en hel dag..
Gårdagen var hursomhelst bra, startade med en morgonprommis. Åkte och jobbade, när jag slutade knatade jag till sporthallen och svettades lite (läs: massor, äckligt skönt!) på afropowerdancen! När det var klart var det bara att sko på promenadskorna och promenera till moster Lisa där jag skulle tillbringa natten. Umgicks med Filip och Oliver tills Lisa kom hem, sen blev det varma mackor och lite mys ♥ Ovanligt att vara ifrån Daniel en hel natt, så vi låg och smsade och sådär. Tror han saknade mig ganska mycket ;P

Imorse vaknade jag av min andra Moster, Lillevi väckte mig så jag blev lite förvirrad där ett tag, vart var jag egentligen, haha. Klev upp och åt frukost med systrarna Forslund ialf och sen åkte jag med Lillevi ner på stan, hade ju bokat tid hos Lotta för ansiktsbehandling! ("Klassisk Ansiktsbehandling - Dermalogicas grundliga bas behandling är en unik upplevelse! I behandlingen ingår hudanalys, rengöring, peeling, portömning, massage samt anpassad mask." Plus att vi gjorde en extra grej så jag låg nog där 1,5 h och hade det helt underbart skönt!) Det kallar jag vardagslyx! Tack Lotta! :)

När jag var klar åkte jag och Lillevi ut till Majas Café i Rengsjö, min första gång där och där fanns ju massor av fint! Men jag måste låta det smälta lite, så mycket man vill ha ju. Så efter en god räkmacka så åkte vi hem och här sitter jag nu och funderar på hur jag ska lägga upp resten av dagen.
Tänkte vaccinera mig idag men jag gruvar mig lite såklart. Huamig! Ser att klockan nu är 2 och mottagningen öppnar, bäst att åka dit så tidigt som möjligt kanske.. Får försöka ragga ihop en bil först bara. Så nu ska jag sätta fart med det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0