Första advent

Glöm gårdagen. Idag är en ny dag och morgondagen är snart kommen ;)
Känns mysigt med första advent, jag har såklart tänt första ljuset i ljusstaken. Det har vart en konstig söndag, var julskyltning på stan så vi har haft öppet. Jag, Linnea och Inger drog på oss tomteluvorna och jobbade på som små nissar :) Lite bitter att jag missade boxercisen om jag ska vara ärlig, söndagarna är ju i vanliga fall helig, haha! Efter jobbet kom Mamma hit en sväng på fika, glögg och lussebullar, mums! Sen gick jag ut på promenad med Frida för att gå plusminusnoll :P Har precis vaknat i soffan, la mig med älsklingen för att kika på Troja men hur jag än kämpade lyckades jag inte hålla ögona uppe. Nu väntar lopplådan, godnatt!



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Kikade runt lite på internet och hittade en bild på dej på åsentorps hemsida. fint :)

Datum: 2009-11-30 Klockslag: 19:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0