Cause you had a bad day

Vad snabbt det kan vända ibland. Mina jävla hormoner spelar mig ett spratt. Igår satt vi hemma hos Jessica, jag, M&M och Alice. Tjejerna hade gjort plankstek när jag kom raka vägen från jobbet, den smakade gudomligt, Idolerna var bra men Erik var bäst, Jessica sjukade sig som vanligt och vi är nästan föör bra på att vara snälla mot varandra! Jag kunde inte ha bättre vänner!
Jobbet gick skitbra idag men sen jag kom hem har jag bara legat i soffan och deppat. Trött, less, ful och sliten. Vilken fjant jag är. Hatar ju egentligen såna här självömkan-inlägg. Men man kan inte alltid vara ett uppåtchack. Ialf inte ikväll. Så nu åker jag till mamma och får lite mat i magen, slår vad om att det är det som fattas eftersom jag inte hunnit äta nått sen imorse innan jobbet.

Nått tag kommer lite bilder på min bakning och sånt oxå, enligt statistiken är en blogg roligare för läsarna då. Visst håller jag med. Inget kan vara tråkigare än depp-inlägg ialf.

Gud vad jag kommer att ångra det här inlägget om bara en liten stund, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0