Tisdag

Hoppade av bussen vid Ica när jag kom hem från jobbet och började veckohandla, eller tvåveckorshandla. Vi brukar köra så, så lämpligt iochmed att Daniel jobbar varannanvecka på handlingsdagarna! Så tråkigt att handla utan sällskap, och bärhjälp ;) Och idag hade jag två stora paket att hämta ut oxå, plus shoppingpåse från jobbet! Tur man har stor o stark karl ;) Jag bar mina shoppingpåsar och han alla tunga matkassar..

När vi kom hem började jag prova kläder för fulla muggar och D började med maten, nån rättvisa ska det ju vara, haha! Bild på mina inköp kommer senare..

Jag tog mig an disken ialf sedan hade klockan vipps blivigt halv 10. Då tog jag mig ut på en halvtimmes löparrunda, otroligt skönt att springa i duggregn, så uppfriskande! Inte undra på att det gick så jäkla bra, och med bra musik i örona på det! Då är det svårt att låta bli att "springdansa.." haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0