Strawberries

Jag och Daniel kom på att vi ju faktiskt köpte jordgubbar idag så vi har precis mumsat i oss hela paketet! Tanken var först att jag skulle spara mina till frukost och äta med filen men har man tagit en går det inte att sluta.. Sitter här med jordgubbssmak i munnen och plötsligt blev jag sjukt sugen på en strawberrie daiquiri från "Ett litet hak", vad säger ni tjejer? :)
Daniel är gullig med musching, haha! Han är med i mustaschkampen och bekämpar prostatacanser så han vägrar raka bort den fast jag inte vill att han ska ha den. Tyvärr, eller vad jag ska säga, har jag börjat vänja mig men småflinar fortfarande varje gång jag tittar på honom, kan inte låta bli att tycka att han är söt ändå! Hihi ♥





Kommentarer
Skrivet av: Linnea

Hej Evelina! jag såg på Nelly.com att de hade en klänning från Vila men den var slut i storlekar där så tänkte höra om ni kanske har den på såfin.. det är en klänning för 299 kr och det är bara en arm på den. åh. du kanske inte fattar vilken jag menar. haha! :)

Datum: 2009-05-27 Klockslag: 19:21:44
Bloggadress: http://westhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0