Sova över

Sov över imorse. Daniel väckte mig och jag flög upp med ett ryck, klockan var 0940 och min buss går 10, jippi. Med ett törgrin som "åh fyfan vad det är synd om mig, buh buh huuu" flög jag upp ur sängen och D sa "lugn, jag skjutsar dig såklart.." Världens snällaste älskling, vad gjorde jag utan dig? Halv 11 bar vi iväg, och trots vi hade en jävla cirkus caravan framför oss på vägen till Bollnäs så hann jag i tid, tack o lov!
Men snacka om att hela dagen är förstörd sen.

Nu är det helt okej ialf, lite magknip bara. Måste ha vart pollen explosion inatt oxå, jag känner mig helt deckad igen. Men det är bara att bita ihop. Hatar gnälliga och negativa bloggar så jag tänker i den mån det går ha min så fri från det som möjligt. Även om det är branog synd om mig ibland oxå, haha!

Somnade i soffan en sväng tidigare ikväll, sedan har vi vart och hälsat på hos Esa och Sanna oxå. Lillpluttan Nova hade tyvärr precis somnat när vi kom dit så jag missade henne, så synd. Men kul att få sitta språka lite skit med Sanna i deras stora sköna soffa oxå!

Nu ska jag slå mig ner brevid Daniel och proppa c-vitamin. Brustabletter och apelsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0