Onsdag

Alldeles nyss stormade Johan (som är hemma! :)), Jeppe och Markus in hos oss, lite gulliga och runda om fötterna, haha, M&M var oxå med men tänker poientera att de var nykter och körde så jag inte drar alla över en kam :P En trevlig överraskning med andra ord!

De åkte nyss och jag hade egentligen bestämt mig för att ta en promenad, men det känns lite väl sent nu så det får bli imorgon bitti istället. Då ska jag ialf upp med tuppen och börja tvätta innan jobbet så det passar bra!

Nu ska jag skära upp lite frukt och krypa ner i soffan tillsammans med D. Tjatar jag tillräckligt mycket kanske han skippar sporten och knäpper över så jag får se Fråga Olle :P


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Poientera? Poängtera heter det väl ändå? =) =)

Datum: 2009-05-07 Klockslag: 21:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0