Nanny

Åkte direkt till mina kära kusiner Filip och Oliver ikväll när jag slutade jobba, hade packat väskan för en hel helg i Bollnäs! Vi hämtade kinamat och mumsade i oss det till middag, med efterrätt såklart! Finns det nått godare än flitelad blanan, glass och silaap?

Nu ligger Oliver och sussar, goplutten min. Fattar inte hur jag ska orka med att skaffa barn, de måste ju underhållas 24-7, eller ialf hela deras vakna tid. Glad att jag bara behöver vara barnvakt änsålänge, det är mysigt och lagomt, haha :) Stora grabben är ute på och ränner, lite smånervös blir man ju av det oxå. Man vet ju aldrig vad dom kan råka ut för. Jag skulle nog bli världens lataste och nojigaste mamma, haha!

Snart kommer Daniel ialf, perfekt för han jobbar ju alldeles här brevid!

Idag gjorde jag nått efterlängtat, bokade tid hos min kära frissa Anna! Behöver verkligen färga botten, och ljusa upp slingorna några nyanser! Sen bokade jag faktiskt en tid för hairstyling oxå, till Lena och Anders 90års fest, ska det va så ska det va, haha! Vet precis hur jag vill ha det! Gud vad jag längtas nu :)

Nu ska jag gräva ner mig i godispåsen, efter den här helgen är det finito! Slut! Over! Då blir det andra bullar.
Hejhej!


Kommentarer
Skrivet av: sara

Är det filip och oliver som är dom som friidrottat? som bodde i segersta då? Idag hade dom tagit upp väskan :)

Datum: 2009-05-23 Klockslag: 14:40:03
Bloggadress: http://fuckyouimcute.blogg.se/
Skrivet av: Amanda

svar :



ahaa okej ;] jag har S på min.

Klart du får låna!

Ha det så mys ikväll.

love you

Datum: 2009-05-23 Klockslag: 21:56:01
Bloggadress: http://amandaagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0