Kalas

Idag började jag och Daniel med att slänga i två tvättar vid 7 tiden, sedan tog jag mig en morgonpromenad innan det var dags att hänga den! Bannade mig fär att jag glömde iPoden, men när man hörde fåglarna kvittra och tuppen gala kvart över 7 gjorde det faktiskt ingenting alls!

Kvällen har spenderats hos sväres för att fira våran Frida som fyllt 16-år! :) Mycket trevligt som vanligt! Det slank i lite tårta och ballerinakakor, mums! Största delen av kvällen satt de tre blondinerna, Lena, Frida och jag, haha, vid datorna och kikade på klänningar och annat snyggt.. Kunde heller inte hålla oss ifrån att klicka hem lite nyheter från H&M. Som sagt, man kan inte ha bättre svärfamilj ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0