Fredag

Som jag sa, skulle ha stannat hemma idag. Inte min dag alls, allt är piss, jag är trött och less. Eller jo, nu ska vi inte vara såna, för jag har faktiskt umgåtts med M&M ikväll, de kom till mig och stod (säkert knappt) ut med mig. Det var snällt och dagens ända braá typ, haha. Har provat igenom hela garderoben till imorgon kväll, finns mycket som är helt okej men inget som känns "wow, det här vill jag ha på mig!". Så svårt med vädret och det, men vafan.

Imorgon är det en ny dag med nya tag, hoppas det går bättre då! Nu är det bäst jag lägger mig så jag kommer upp imorgon, har mycket att stå i då innan jag börjar kl 11! Systemet och en rejäl vända på Lindex för diverse inköp, smink och kanske tom en turkos söt liten väska som jag suktat efter hela veckan! Har jag riktig tur hittar jag en fin vit gullig och fräsch topp oxå till kvällen, men då ska jag ha jävla tur. Har 20 procent på ett helt köp och det ska man ju utnyttja till max!

Imorgon är en annan dag..


Kommentarer
Skrivet av: Anna

Kommer bild på hyllan senare idag :) Och duu, vi kommer få in ett såå härligt löshår på salongen! Du kommer gilla det! Puss!

Datum: 2009-05-30 Klockslag: 08:45:20
Bloggadress: http://annamariasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0