Be delicious

Vilket underbart väder vi haft idag. Jag och Oliver har vart ute i solen, käkat massor av vattenmelon och hoppat studsmatta! Senare kom tonåringen upp oxå, haha :) Hämtade Moster Lisa och Conny på tåget bara sen har vi vart ute resten av dagen. Kastat frisbee och spelat fotboll barfota i gräset, nu är det väl sommar!?

På eftermiddagen tog jag och Lisa oss en skön joggingtur i elljusspåret! Körde en kvart styrka på gräsmattan när vi kom tillbaka, men jag var inte riktigt nöjd och fortfarande väldigt taggad så jag sprang en runda till, haha! Sen var jag mör i benen kan jag tala om..

Fick parfym från taxfreeshoppen oxå, tack så mycket :) DKNY - Be delicious, som är en av mina favoriter, fräsch och perfekt att jobba i och ha till vardags.

   

Kom hem ikväll, slängde in väskan och bytte om bara sedan traskade jag till sväres och grattulerade Lena! Det blev soffmys och umgänge en stund.

Snart kommer honey hem och jag funderar starkt på att gå och lägga mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0