Annorlunda dag

Började dagen med en skön morgonpromenad, gick min vanliga runda fast åt andra hållet och fick se den ur ett helt annat perspektiv, lite coolt vad saker kan ändras. Funderade mycket som vanligt och kom på att det är bra med andra perspektiv, mer sånt i mitt liv.

Jobbade, slutade en snabbis och sedan jobbade jag igen. Ibland bokar olika grupper och föreningar shoppingkvällar och sådär. De brukar dricka lite vin, käka vindruvor och shoppa loss, riktigt trevligt! Idag kom LC och när de var klara blev jag medbjuden på deras "möte" som de skulle ha efter shoppingen, jag nappade såklart, bara kul att göra nått nytt! De är alltså en grupp på tjejer mellan typ 25 till max 40 år som träffas och hittar på saker några gånger i månaden, har möten, studiebesök, shoppingresor osv. Vi åt massa jättegod plockmat, diskuterade lite och hade det allmänt trevligt. Jag fick gärna komma dit igen om jag ville och det vill jag nog, kul ju! Mer sånt i mitt liv.

Nu ska jag sno en godis (mindre sånt i mitt liv, haha) av Daniel sedan blir det läggdags, vilken lång och rolig dag det här vart! Godnatt!


Kommentarer
Skrivet av: ♥ mikaela

jag beställde den från NetOnNet men den finns på Åhlens, där kostar den 795 kr. :) Den funkar utmärkt att göra lockar med, heh. :) Jag rekommenderar den verkligen :) Kramar.

Datum: 2009-05-20 Klockslag: 08:05:35
Bloggadress: http://ingamikaela.blogg.se/
Skrivet av: Anna

Jag behöver verkligen ett par nya jeans lr nå bra byxor. Har ju i stort sett bott i mina puss & kram så du kan det där :) Du kan väl kika lite om du hittar nått åt mig?

Datum: 2009-05-20 Klockslag: 09:42:22
Bloggadress: http://annamariasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0