Yesterdays todays outfit

Som jag lovade, och inte för att den som sagt var nått märkvärdig. Det märkvärdiga som är så himla roligt är att svärmor kom in på jobbet igår.. Iklädd svarta byxor, svart topp och likadan kavaj, haha fy vad vi skrattade! Hon hade tom tänk ta halsbandet som är från Lindex på sig oxå men tog ett annat.. Hur komiskt är inte det? Vi har verkligen läskigt samma kläd- och sko-smak! Köper alltid lika grejer! Ett typiskt exempel är när vi sitter hemma hos mig i soffan och bläddrar i nya H&M precis när den hade kommit. Vi bläddrar lixom bara igenom och sitter och småpratar och följande sägs:
Lena: Oh jag har sett ett par så snygga skor här i jag..
Jag: Jaa jag med! De där bruna va?
Vi bläddrar 2 sidor till i katalogen och kommer fram till skorna (de bruna ni vet med t-sleif)
Jag och Lena utbrister precis exakt sammtidigt: SÅ JÄÄVLA SNYGGA!
Vi i ett nötskal, haha!

(Jeansleggings,svart bastopp och blå kavaj, allt från ONLY. Halsband från Lindex.)





Kommentarer
Skrivet av: Frida

sjukt snygg kavaj! jag gillar din blogg

Datum: 2009-03-19 Klockslag: 21:54:19
Bloggadress: http://fridaskaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0