Virus

Pratade med brorsan på msn igår, tryckte på en länk och vipps så hade jag fått virus på datan! Bra jobbaat Eve! Därav den dåliga uppdateringen..

Ikväll har vi haft filmkväll, såg Rallybrudar! Haha, mysig film! :) Dessutom har jag syndat idag, köpte godis för 11 kronor på Biggans på lunchen och satte i mig hela påsen! Det har inte hänt på evigheter kan jag säga, så ingen större skada skedd kanske.. Och ikväll har jag dippat popcorn till filmen! Bra jobbat Eve! ;)

På lunchen var jag förresten på BF och hittade skorna från Vagabond jag skrev om för ett tag sedan, de som inte gick att visa på bild för att man inte kan kopiera från deras webbsida, dåligt. Hursomhelst, det spratt lixom till i kroppen på mig när jag såg dem! Men självklart var storlek 37 på näppen till små, och 38orna stora som båtar! Min vanliga otur.. Funderar på att köpa 37orna ändå, skinn töjer ju sig :P

Snart blir det sängen, kanske lägger upp en dagens outfit ikväll om jag orkar, annars får ni den imorgon. Inte för att det var nån märkvärdig outfit, men det hände en liten rolig grej faktiskt. Som sagt, mer om det senare!


Kommentarer
Skrivet av: sara

japp, eller jag köpte den för 400 spänn men säg inte det till Anders ;)

Datum: 2009-03-18 Klockslag: 09:34:15
Bloggadress: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0