Vilken härlig dag!

Satte mig som sagt på bussen till Ovanåker tidigare idag. Hoppade av några stationer för tidigt för att mitt busskort inte räcker längre och gick sista biten. Gick förbi kyrkogården så jag gick till Toras plats och satt där en stund, var allt för längesen nu. Syntes att den var välbesökt, så fint. Vi saknar dig ♥

Hemma i Ovanåker möttes jag av kusin Oliver, mamma var barnvakt åt honom för hon var oxå ledig idag. Vi satt ute och glassade i solen, så himla skönt när man känner hur den verkligen värmer! Jag och Oliver lekte runt i snön oxå, det är på två vis det där med snö, haha. Härligt när det är mycket, men jag hade inte haft något emot att det var bart ute nu. Det går åt rätt håll ialf.. Lite senare tog jag en långpromenad, skönt att rensa tankarna lite. Fy vad det är fint i Ovanåker, om man ändå kunde fånga det lika fint på bild.. Kom hem lagom till maten, vilken tajming! Avslutade dagen med en liten snabbvisit hos Gunnarssons, Oliver ville leka med Alfred :) Sen satte jag mig på bussen hem igen, nöjd efter en riktigt bra dag!

     
     
                           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0