Modevisning

Lisa har skickat mig lite bilder från Modevisningen som var på Scandic för ett tag sedan och här kommer de.. Fasen vilken rolig dag det var!


     
    
    
   
     
   
 

1, Jill rullar upp mitt hår, osminkad o härlig :P
2, maken är på och dags att kolla in lockarna!
3, makeup.
4, jag och Anki.
5, Frisörerna Jill och Linnea.
6, Lisa och Johanna precis innan öppningen!
7, Jill fixar det sista. Taggad!
8, Lisa och Johanna öppnar visningen med Lite dans iklädd skitcoola haremsbyxor Object och fint linne Vila.
9, Team Sportia.
10, Team Sportia.
11, Sara iklädd volanglinne Only, jacka Vila och haremsbyxor Only. Lisa har skinnväst, tublinne och chinos, allt från Vila. 12, Jag har fint långt linne från Nümph, jacka från Vila, smycken från Thomas Sabo och snygga brillor från Dior. Johanna har klänning/långt linne från Nümph, skinnjacka med 3/4 ärm från Ichi och nitskärp från Sisters.
13, Busungen.
14&15, jag iklädd supersnyggt fodral från Miss Ewings och smycken från Thomas Sabo. Älskar armbandet och ringen!
16, Team Sportia brudarna :)
17, Lisa med jättefin klänning från Desigual.
18&19, Jag med skitsnyggt linne från Desigual, vill ha! och smycken åter igen från T S.



Kommentarer
Skrivet av: Lisa

otroligt roligt var det!

Datum: 2009-03-23 Klockslag: 20:44:17
Bloggadress: http://lisaamandaa.blogg.se/
Skrivet av: lock :)

Me like "EVEklänningen".. när ja kom tillbaka och skulle köpa den så var du borta. Hade den på mig i helgen och de är de bästa köp ja gjort på länge.. :D

Datum: 2009-03-24 Klockslag: 11:44:44
Skrivet av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

Datum: 2009-03-24 Klockslag: 11:55:26
Bloggadress: http://magiskaminnen.blogg.se/
Skrivet av: sara

Snyggobert! :) Klart Fjanton skulle vara med på ett hörn också, haha!

Datum: 2009-03-24 Klockslag: 15:23:57
Bloggadress: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0