Träningsverk

..som heter duga! Dra åt skogen! Det är en pina att gå, en pina att stå still, en pina att sätta sig, en pina att ställa sig.. And I love it! Haha! Det är skönt! Snart ska vi göra nått åt det här, tjejerna hämtar upp mig så åker vi till badet och simmar för att mjuka upp musklerna lite, avslutar med "..en skön solstund i ditt Luxura solarium", haha. Älskar måndagar.

Senare kanske jag slänger upp en bild på mitt fina fynd jag gjorde idag! Moster Lillevi tycker jag är en fynd-tjej ;) Har dock lite svårt att hålla med eftersom jag egentlige hatar reor och dylikt..men ibland kan man bara inte låta bli! Sen är det ju skillnad på olika :P


Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

Ha ha DU DA!!!

Datum: 2009-03-09 Klockslag: 21:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0