Torsdag

Jag hade nått i tanken som jag tänkt skirva om men nu har jag totalt glömt bort vad det var! Så typiskt, men säkert inget dödsviktigt så det gjorde väl inget!

Har precis kommit hem från Bollnäs, Daniel mötte upp mig efter jobbet så gick vi på JC för att de hade clubkväll, jag har tjatat hur länge som helst på att han behöver nya jeans, men det blev inga idag häller, haha! Hittade däremot lite annat fint, ett par svarta chinos och en hatt som är precis hans stil, skitsnygging! Och en tischa från Levi´s i en superhärlig röd färg, så snygg till den karln som blir neger bara han visar sig för solen!

Jag dessvärre, blev klädlös! Hade velat haft nått med mig hem idag från jobbet som jag kunde jobba i imorgon, herregud, man har en hel jävla butik att välja på men kom hem klädlös. Allt jag vill ha börjar ta slut redan så det är lixom ingen idé med att köpa det och använda det en gång.. Hoppas det kommer nått imorgon så jag får nått nytt till lördag ialf, så får det bli en "gammal" palta imorgon. Pinsamt hur man är..

Är dessutom väldigt sugen på ett nytt nagellack, men jag måste se över vilka jag har först så jag inte köper lika, gillar nästan alla färger från Depend ju!

Och så vill jag ha ett nytt läppstift, den stora från är vilket?

Sen känner jag för att färga och klippa håret. Funderar på att kapa några centimeter så det blir riktigt fräscht i topparna, tycker de är lite tunna och fluriga nu. Och för att inte tala om utväxten.. Anna!? :)

Nej nu får jag ge mig, där fyllde vi precis kvoten av dagens i-landsproblem.


Kommentarer
Skrivet av: Anna

Haha det ska vi väl kunna göra något åt ;) Jag är också sugen på att färga nått nytt men vad tusan då gör nå liksom. Vil ha nått vårigt..svårt dedär :)

Datum: 2009-03-27 Klockslag: 06:41:19
Bloggadress: http://annamariasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0