Sunday bloody sunday

Vilken bloggtorka, ursäkta för dålig uppdatering.
Jag somnade i soffan efter gårdagens inlägg, haha. Slumrade i en timme eller nått, sen var man körd hela kvällen, ännu tröttare än innan. Så vi blev bara hemma, lagade god mat, såg melodifestivalen och åt kladdkaka som planerat. Skönt att bara vara :) Jag somnade i soffan vid 12 nångång, och vaknade sur vid halv 2 för att vi inte gått och lagt oss, haha, typiskt mig ;P
Så idag blev det lång sovmorgon för min del, det behövde jag! Idag har vi inte hunnit gjort så mycket vettigt, plockat lite här hemma och så. Snart ska vi laga mat sen åker jag och boxas! Veckans höjdpunkt, fy vad jag längtas! Efter träningen blåser vi nog ner till Bollnäs på kalas. Moster Lisa och kusin Oliver fyller år imorgon, mor och son på samma dag :) Tjocka släkten blir väl där, alltid kul, och fy vad jag tycker om dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0