Spindelglass

Jag måste vara världens tråkigaste filmsällskap! Vi kröp ner i soffan med en varsin skål glass och så fort den var slut kändes plötsligt ögonklocken så himla tunga! Stanna uppe hela natten var det ja.. Försökte verkligen hålla mig vaken, filmen Thick as Thives verkade faktiskt bra, men det var mer lockande att ligga i Daniels famn och sova och till sist kunde jag inte hålla emot längre..

Vaknade i sängen nyss ialf, ingen aning om hur jag tog mig dit, jag måste sovit som en stock. Dessvärre vaknade jag av en dröm jag är stupsäker på att jag drömt förut och jag hatar den! Jag och några okända sitter i ett litet trähus, eller mer som en koja som liknar en bastu, och äter SPINDELGLASS! Jag som verkligen hatar och är livrädd för spindlar äter hela glassen för att den är för god för att avstå, trots att det finns levande spindlar i den som dyker upp när man minst anar det. Det är lixom med tårar i ögonen, darriga händer och en klump i hjärtat man tar spndelglassen till munnen, men det går bara inte låta bli. Helt sjukt. Alltså andra gången jag drömmer samma dröm. Vad betyder det här?


Hur god ser inte den ut då, egentligen. Haha.


Kommentarer
Skrivet av: Malin

seriöst eve, man måste ha en varning innan man lägger ut bilder på spindlar! fyfan nu känns det som det kryper på hela kroppen! :p

Datum: 2009-03-03 Klockslag: 19:42:48
Bloggadress: http://suckanelf.blogg.se/
Skrivet av: MOR

Det betyder att du iaf gillar grodor haha...

Datum: 2009-03-03 Klockslag: 21:31:22
Skrivet av: Malin

Haha jag kommer garanterat att drömma om spindlar i natt med :p

Datum: 2009-03-03 Klockslag: 22:44:29
Bloggadress: http://suckanelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0