Onsdag

Så, vad har hänt idag då måntro? Jobbat, gick till Peterssons och provade ut lite smycken till Modevisningen, blev bara Thomas Sabo, men de är ju så himla snygga! :)

Efter jobbet var det snabba ryck som vanligt på onsdagarna, hem och byta om bara för att dra och träna! Vi körde ett riktigt bra aerobicspass idag, högt tempo och sånt gillas! Och så styrka i slutet på det, som om vi inte redan har träningsverk från boxen i söndags, haha, helt sjukt. Körde ialf bla plankan 1 minut idag, det är ju så förjävla tråkigt, så förjävla jobbigt och så förjävla skönt när man klarat det. Ibland känns verkligen 1 minut som en evighet. Det värsta är att jag hörde en gång för längesen att klarar man 2 minuter så räknas man från vältränad. Kul, hälften kvar lixom..

När jag kom hem var jag vrålhungrig och räknade verkligen med att maten skulle stå på bordet, men när den inte gjorde det blev jag skitsur på Danne! Haha stackarn, man är nog inte så lätt att tas men när man är hungrig och trött.. Maten blev ialf jättegod, pasta med sås, stekta bacon och champinjoner, och jag blev såklart glad igen ;)

Nu ska jag testa lite kläder jag lånade hem från jobbet, måste ha nått att jobba i på Tjejmässan på fredag och bäst är ju om man har på sig det vi ska sälja! Det blir blått eller cerist ialf, mer än det kan jag inte avslöja än :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0