Modevisningen

Oh så kul! Var ska jag börja.. Tog bussen till Bollnäs på morgonen och gick och satte mig på Änglahår för att bli ompysslad några timmar! Så härligt! Där väntade make up och hårstyling.. Jag skulle bli lockig lite a lá "hon på dansbandskampen" som jag inte ens sett, och det var kanske tur sa de, haha.. Blev lite skeptisk där ett tag men när allt var klart var jag så nöjd så det var inte klokt! Kände mig som en blandning av Olivia Newton-John och Caroline Gynning (när hon hade page). Jobbade några timmar innan det var dags att gå till Scandic. Körde genrep, jobbade lite i vår monter och sedan var det dags för visning! Sjukt kul uppe på catwalken och sjukt stressigt mellan de tre bytena, i det ena hade jag knappt fått på mig klänningen när de ropade att vi måste ut, haha! Tre byten går alldeles för snabbt och vipps så var visningen slut, precis när man hunnit börja njuta av kicken! Men så är det! Skitkul var det ialf! Och jag tror aldrig jag fått så mycket kommentarer om mitt hår någon gång som under den dagen, tack vare superduktiga Jill på Änglahår! :)
Mer sånt här, love it!

       

3e bilden: jag och min jobbarkompis, kvällens konferensiär, skitroliga Anki! 4e bilden: Jag innan första ingången, Jill fixar det sista på frillan :) Bågarna jag har på mig kommer från Dior, så jäääkla snygga!


Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

Dax att börja locka!!!

Datum: 2009-03-14 Klockslag: 18:42:20
Skrivet av: sara

nej jag menade dessa bilder. håret var supertjusigt! så vill jag också se ut =P

Datum: 2009-03-17 Klockslag: 08:31:09
Bloggadress: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0