Mesproppen

Nu sitter jag ensam och är skiträdd, det small till jättehögt på balkongen nyss! Jag fick nästan hjärtstillestånd, skulle precis logga in här när det hände men jag blev så fumlig att jag skrev fel lösen 3 gånger! Smsade Daniel och han trodde bara det var is eller nått, hoppas verkligen det. Så typiskt att sånt här ska hända just mig, när man är ensam och allt. Jävla hare!

Ikväll har Matilda vart här igen, vi lagade supergod mat, fläskfilé med rotgrönsaker och klyftpotatis i ugn, mmm så gott! Jessica kom oxå och umgicks och vi satt bänkade i soffan, allt på TV på samma gång! Edsbybor på Singing bee, Let´s dance och så Hundtricket mitt upp i allt! Men vi zappade och tajmade in det mesta :P Blev glass till efterrätt med massa tillbehör, plockade fram allt onyttigt jag hade hemma! Men hörrni tjejer, ni missade bästa scenen i hela filmen när ni åkte hem, när Skarsgård och gänget står i duschen.. nästan så man springer fram till tvn och försöker titta ner i kanten då ju, haha! Ännu en myskväll,
love it!

Fy vad trött jag är, har jag vart länge men det gäller lixom att få tummen ur..


Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

Skönt att höra att man inte är ensam om att va mes!!

Datum: 2009-03-21 Klockslag: 11:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0