Lördagsmys

Ikväll har jag umgåtts med Annapanna, riktigt mysigt :) Hon kom till mig och vi har skrattat, flamsat och haft deeptalk, som en vanlig Anna&Eve kväll! Hann även få i oss lite glass med fruktsallad och kladdkaka oxå mellan varven, gud så gott! Nu sitter jag dock här med magknip/mensverk. Ingen höjadare, men man är ju gjort av stål, nästan..

Det var jag däremot inte imorse, jag råkade sova för länge så när jag vaknade hade jag 35 minuter på mig innan bussen skulle gå! Då grinade jag som ett barn, ville att Daniel skulle vakna, tycka synd om och skjutsa mig, haha! Men när jag hoppade ur duschen var jag tvungen att torka tårarna och bestämma mig för att jag skulle hinna med bussen. Och jag hann faktiskt, helt otroligt! Måste vart personligt rekord! Tack vare att jag slapp fixa håret, så jäkla skönt att modet godkänner ruffsiga halvfeta självlockar, haha. Iofs slapp jag ta bussen när jag kom på att jag kunde åka med Katta till Bollnäs! På så vis tjänade en kvart så jag hann äta frukost, bonus var att jag hann få en stund med henne oxå. Se så bra det kan bli till slut!

Nu funderar jag på att gå och knyta mig, kommer ju att förlora en timme inatt då jag måste komma ihåg att ställa fram klockan! Eller så stannar jag uppe ett tag till, surfar runt och läser bloggar, kikar på kläder, inredning och sånt skoj!

Förresten, Mamma, vad sa vi om Ikea-trippen? Bestämde vi nått? Lillevi, vi bestämde att vi skulle lura med dig oxå så får du stå för bil eftersom att vi bara har halvfungerande, haha! Och Lisa får oxå gärna hänga på, så kan du bidra med ditt glada humör! Det vore väl nått eller hur!?


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Tack för en toppenkväll :) Och tack för mumsig fruktsallad, kladdkaka och glass! De va inte illa hörrö :)

Datum: 2009-03-29 Klockslag: 09:29:46
Skrivet av: Anna

Nu strulade det med kommentarer, vettesjutton om de blir två stycken nu :P men jag skriver igen utifall. Tack för en toppenkväll och tack för god fruktsallad, kladdkaka och glass! Puss

Datum: 2009-03-29 Klockslag: 09:32:29
Bloggadress: http://annamariasoder.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Å när äe de tänkt då????

Datum: 2009-03-29 Klockslag: 12:26:33
Skrivet av: lisa forslund

självklart vill jag följa med till gävle

Datum: 2009-03-30 Klockslag: 22:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0