Lördag

Idag har jag och Matilda som sagt vart i Bollnäs och strosat lite. Kikade på solglasögon på Synsam, övervägde att köpa ett par från Dior (de jag hade på visningen på Scandic) men tog mitt förnuft till fånga och struntade i det. Med delade känslor, de är verkligen skitsnygga! Men är man inte gjort av pengar så.. Shoppade ialf ett par lite Indie-inspirerade örhängen på Lindex och några smala armband så jag blev nöjd :) Med en prisskillnad på runt 2000 kronor, haha. Less is more lixom ;) Visar kanske bild på dem sen.. Vi avslutade vår lilla tripp med en varsin Maxbox från drivern, åkte och satte oss på en parkbänk i Wilhelminapassagen och mådde bra i solen. Det satt fint! :) Nu har vi nyss kommit hem från en skön promenad, jag åkte hem en stund för att duscha men fastnade framför bandyn på tvn. Edsbyn förlorade, känns helt skumt. Man har lixom räknat med att de ska vinna igen. Så jag satt med tårar i ögona och tyckte synd om dem..

Nu är det bäst jag sätter fart, ikväll blir det mys hos Matilda med tjejerna!


Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

Fällde faktiskt en tår jag a....

Datum: 2009-03-21 Klockslag: 18:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0