Jag ska bara..

Jag borde ha diskat efter mig och helgens aktiviteter, men har lyckats hitta på annat att göra istället. Som att städa och rensa lite i garderoben tex, mycket roligare!

Älskar att ha ordning i garderoben så att man får bra överblick! Idag hittade jag några användbara plagg jag glömt bort att jag hade! Träningskläder/myskläder längst upp, sen användbara men mindre snygga överdelar, sånt som jag har när jag är hemma och sådär och är slut i butiken så det inte går att jobba i dem. Sen bastoppar och användbara snyggare tröjor. Under det, t-shirts och kjolar. Sen baslinnen och partylinnen, och en varsin låda för strumpor/leggings och trosor/BHar.



På galgar hänger klänningar, blusar, innejackor, skjortor, kavajer och jeans, allt sorterat efter färg såklart! (De mesta av sommarkläderna är fortfarande bortställda i förrådet, har inte plats för båda säsongerna i garderoben så jag brukar skifta när det blir varmare/kallare)





Nu finns inga bortförklaringar och "jag ska bara..". Bara att hugga in, fyfan vad tråkigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0