Aerobics kick

När jag kom hem från träningen var jag så himla nöjd, gick så bra, det var svettigt och skitkul! Skulle kunna fortsätta med en joggingrunda runt Alfta känns det som, så skönt när man får sån där härligt uppsvingande kick, än att man blir helt trött.. Men precis när jag kommit hem ringde svärmor så vi har pratat skit i nästan en timme, alltid trevligt det med! Hon är ju inte klok på en fläck den människan, haha! Så det blev ingen joggingtur menar jag.. ;)

Och appropå träning, eller appropå ingenting, så mätte jag mig imorse. Har mått på mig själv som är tagna i Januari 2006, då var jag alltså fortfarande 17 och skulle fylla 18 nästa månad. Och de flesta måtten stämmer fortfarande på pricken! Har 2 cm fetare röv/höfter bara men det är väl sånt man får leva med, haha! Av detta kan vi alltså konstatera att trots att åren bara springer förbi och jag börjar få smått ångest för min ålder på 21 år ser jag fortfarande ut som en 18åring! Den ni, hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0