Tröttisar

Såhär hittde jag min älskling igår efter hans träning när jag kom hem från jobbet, haha. Helt slut. Bilden beskriver ganska väl hur jag känner mig idag, utan någon träning alls dessvärre. Vet inte vad jag ska skylla på..



Vi åt våran goda soppa med tända ljus och mys i köket, riktig vardagslyx. Sedan har han hjälp mig att sätta ihop mitt nya fina kakfat (jävla tjöt om kakfatet va, haha. Kommer att komma bild på det oxå, var så säker!) men det blev snett, så det får han allt fixa till imorgon! Nu är han i Bollnäs och får hjälp med däcken till Audin av en polare, saknar honom redan.
Tror tametusan jag kan lyckas lägga mig innan 12 ikväll, ingen sovmorgon imorgon häller för då jobbar jag, vi har öppet 10-13, kom och säg hej vetja! Ska jag lyckas måste vi säga hejdå nu, så,
Hejdå!


Kommentarer
Skrivet av: C

Haha, såg ifrån balkongen igår att det var någon som låg på golvet och sov. Ser nu att det var Danne såklart! :)

Datum: 2009-06-19 Klockslag: 00:19:01
Bloggadress: http://pussochkramvisespastan.blogg.se/
Skrivet av: MOR

Det ska bli spännande å välja bland alla kakor på fatet hihi ((:

Datum: 2009-06-19 Klockslag: 14:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0