Tjejkväll

Har haft en superrolig kväll hos Katta! Med jättegod mat och supertrevligt sällskap, de är ju för härliga! Har skrattat gott hela kvällen, skvallrat, druckit vin&cider och spelat spel. Och jag har faktiskt testat att ligga på en spikmatta för första gången! Var inte alls så hemskt som jag trott (även om alla människor pratar om hur bra det är numera) utan det var ju riktigt skönt! Testade tom att stå på den, lite ont men härligt när det sticker i hela kroppen genom fötterna lixom. Hursomhelst, perfekt med tjejkväll!

  
  
Bild 1, Ullis och Annika. 2, Sara, Katta och Anna. 3, fina Anna! 4, skvaller i soffan ;) 5, Annika förklarar för Ullis på Alias. 6, Katta pussas med Annas vovve Leon!


Nu är jag så jäkla trött att jag har spasmer i hela kroppen, måste lixom röra på mig för annars gör det ont i armarna när man är för trött. Fattar ni känslan? Eller är det bara jag..haha. Vill så gärna lägga mig men då vet jag att jag kommer att somna på fläcken! Och Daniel jobbar på Tranan ikväll men han har precis slutat så jag vill vara vaken så vi kan kramas och gosa när han kommer hem.
Godnatt o sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0