Spruckna planer..

Att jag aldrig lyckas lägga mig i tid, kom i säng efter 12 och klockan hann bli ett innan jag och D somnade, men det är så mysigt att ligga och småprata och fnissa oxå :)
Detta medförde dock att jag sov över imorse, hade klockan på kvart i 8 men vaknade 9, haha. Jag är verkligen genomtrött, måste försöka ta igen det här nått tag. Blev lite sen till Bollnäs men hann ändå med det jag skulle innan jag började jobba, även om det blev stressigt. Hittade faktiskt två bänkar så jag är lite kluven.. Måste nog smälta det. Däremot köpte jag mitt efterlängtade kakfat, hihi. Det är perfekt!

Nu ska jag och D laga hans favorit, kräftsoppa! Väldigt sen middag ikväll, sedan blir det bara mys i soffan. Hade tänkt promenera med Matilda men jag styrde av det, känns som att min kropp behöver vila på alla plan.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0