Söndag

Segt idag, fest igår. Som det ska vara med andra ord. Låg och drog mig ett bra tag innan jag flög upp för att Daniel sa att det var finväder! Orkade inte gå till sväres (rakt över åkern, haha) så D skjutsade dit mig när han skulle åka till jobbet så att jag skulle få lapa lite sol tillsammans med mina två blondiner. När jag kom dit hade solen gått i måln och ville knappt visa sig mer på hela dagen. Fan vad sura vi var, haha. Satt ialf ute en stund och läste lite tidningar o hade det skönt.

Efter några timmar traskade jag hem och slängde ihop lite mat, fick ett ryck och började damma hela lägenheten, lister längs golven och allting. Mer än det har jag inte lyckats åstadkommit idag. Har legat och vilat i soffan en stund nu och tittat på någon kass såpa, fick nog och nu ska jag ta mig ut på en långpromenad tillsammans med min rosa iPod. Det behöver jag idag. Bara det inte börjar spöregna som igår när jag och Matilda var ute, blev helt dyngblöta! Folk undrar väl om man är sjuk eller nått om de ser en ute och gå i ösregn! :P

Mer om gårdagskvällen senare! So long..


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Lika seg du som vi!!

Datum: 2009-06-21 Klockslag: 20:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0