Vinterviken

Har precis tittat på Vinterviken som gick på 4an. Den är alltid lika bra som när man såg den första gången och var typ 13! Och John-John/David Tainton är lika snygg som när man var 13, 14,15, 16, 17, 18, 19, 20 och 21! Haha! Grrr..



Jag erkänner, I have a thing for rakade mörkhyade killar med fantastiska ögon. Precis som mamma min, haha! Tror ialf att det är jag som hittade närmsta likheten, Danne är ju rakad, blir brun som fan på sommaren och har fantastiska ögon! ;)

Kolla grabbarna bara, min snygging till höger! Och Ciya är ju mörk han med...



(För er som tar allt på blodigt allvar, finns massor av ironi i det här inlägget. Även om det mesta är sant, haha.)


Kommentarer
Skrivet av: Amanda

nej man tar sej ingen stans i detta regn väder..

Datum: 2009-07-12 Klockslag: 18:07:18
Bloggadress: http://amandagunnarsson.blogg.se/
Skrivet av: Elin

haha, jag kollade också alltid på vinterviken. john john är skit läcker!

Datum: 2009-07-13 Klockslag: 12:41:16
Skrivet av: Rebecka K

Men skojaru?! Jag älskar Vinterviken och John John! :)

Datum: 2009-07-13 Klockslag: 15:26:09
Skrivet av: C

Hahahhahaha ;) Ciya är egentligen blond :D

Datum: 2009-08-24 Klockslag: 21:49:44
Bloggadress: http://pussochkramvisespastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0