Lista

Medans Daniel ser på sitt favoritprogram; Sporten, så passar jag på att sno en lista från Lisa :) Sedan blir det fetuppdatering, om jag orkar dvs..

Är du kär: Aa :)
Har du snusat: Ja, men inte lös. 
Har du fimpat en cigg på nån annan: Inte med flit ialf.
Har du legat i sängen brevid en kille: Gör jag varje kväll med några få undantag då han tex jobbar natt..
Har du brytit något: Nej, inte ens en nagel tror jag, haha.
Tar du droger: Nej nej
Har du pussat en kille: Alldeles nyss tom ;)
Hatar du någon: Det är ett starkt ord.. Ska vara Hitler och likvärdiga då.
Älskar du någon: Ja
Har några av dina vänner svikit dig: jag säger som Lisa, allting är relativt.
Har du djur: Nix, har haft katter hemma i Ovanåker bara. Men vi bor tyvärr för nära vägen.. 
Har du legat i sängen brevid en tjej: När man var yngre sov man ju alltid över hos varandra.
Hatar du dig själv: Inte direkt
Gillar du orange: Njaa, som sagt, allting är relativt.
Har du en bil: Om Dannes bilar räknas som mina så har jag två. Eller ja, en då :P Annars ingen.
Har du nån sjukdom: Inte nu 
Har du skämt ut dej för den du gillar: En gång snubblade jag på en snödriva som typ inte fanns, ramlade pladask prick raklång mitt framför skolans snyggaste kille: Hagge. Då höll jag på att dö, haha!
Har du en gris: Två gogrisar, Oliver och Alfred :)
Har du en plattång: Nej, jag har tre.
Har du en bror: En galen men snäll lillebror.
Har du mörkt hår: Vem försöker jag lura..
Gillar du att stå i duschen i flera timmar: 45 minuter är sådär lagomt. Då blir man lite russin, genomvarm och lite pömsig.
Tycker du om hästar: Jättemycket!
Har du en hund: Nejtack. De ända hundarna jag tycker om är moster Lillevis Sally och Mikas Coffey.
Har du skilda föräldrar: Nej
Har du gått på simskola: Tror jag väl inte? Fick man ju lära sig genom vanliga skolan..
Har du sagt bög till en kille: Haha ja
Har du sagt fitta till en tjej: Högt på skämt och lågt så att hon inte hört det..
Har du fuskat: hur tar man sig annars igenom gymnasiet? (låter Lisas svar stå kvar där, HAHA!)
Har du en teve på ditt rum: Nej, det räcker med en i tvrummet.
Har du lunar: Hela mitt ungdomsliv finns dokumenterat på lunar, så givetvis har jag den kvar. (tok_eve, HAHA!)
Har du MSN: Ja
Har du en syster: Nej, men har alltid velat ha.
Har du bruna ögon: Blå som en bassäng :P
Gillar du att fota: Själva fotandet i sig är ju inte dödskul, inte tråkigt heller. Men det är alltid kul att ha massor av foton. 
Har du sett dig själv brinna: Som tur är, nej!
Hjälper du dina vänner: Vi ger och tar, hjälper varandra.
Gillar du tacos: Ja, men inte lika mycket som Matilda!
Tycker du att du är söt: Jag är hellre snygg än söt. 
Har du dansat: De kallar mig "Baby".. (Haha! Internskämt) Men jag älskar att dansa! Dansar hellre än bra..
Har du spelat fotboll: Spelade med Vischan när man var yngre.. Jag och en brud till.
Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet: Nej, men på attraktion.
Kan du stå framför spegeln i flera timmar: Kan o kan, inget är väl omöjligt. Men nej, helst inte.
Har du ätit sniglar: Nej tack!
Äger du en locktång: Aa
Gillar du att tugga tuggummi: Ett måste efter man har ätit..
Borstar du tänderna varje morron och kväll: Såklart.
Gillar du kläder: Jobbar i butik, så ja.
Hatar du falska vänner: Det beror på hur man definierar ordet vän. Jag litar på de närmsta.
Gillar du räkna matte: Inte sen gymnasiet
Älskar du någon nu: Ja, ett gäng.
Har du gråtit inför en vän? Jag bölar ju tom till reklamer, så ja.
Kan du sjunga: I duschen låter det fan bra ibland!
Har du sett nån död: Ja, dom var vackra. 
Säger du vad du vill: Oftast, när det spelar roll. 
Är du stor: Jag är nog ganska mittimellan. 
Hur många syskon har du: Ett
Kan du tala spanska: Jag kunde, men inte längre. 
Är du kortare än 2m: Häftigt om jag var 2metersEve! 
Älskar du sommaren: Ja, men underbart är kort..
Älskar du vintern: Älskar fjällen.
Har du mer än 6 par skor: Gånga det ett par gånger så.. 
Brukar du sjunga när du är i duschen: Som sagt, ja, ialf när jag är ensam hemma.
Har du hoppat ut ifrån ett fönster: Ja
Har du mer än 3 par jeans: Massor av jeans men bara ett fåtal som är riktigt bra.
Gillar du att städa: Ialf när man ser att det blir rent och fint.
Gillar du att sova länge: Om jag gör! Men man är tyvärr ingen tonåring längre då man kunde göra det med gott samvete.
Har du vart med om en bilolycka: Nej, men jag har kommit till platsen precis efter en. Det kunde gått så jävla illa.
Är du förvirrad: Oftast inte.
Har du mer än 6 par byxor: Jaa.
Har du förlorat en vän: Ja, och fått många nya.
Gillar du att shoppa: Love it!
Har du varit i paris: Nej men skulle vilja!
Gillar du spindlar: Hatar dem mer än pesten. Eller förresten så är getingar snäppet värre.
Klarar du dig själv: Har aldrig provat som tur är.
Är du klantig: Inte nämnvärt 
Har du foppatofflor: Ja, men ångrar att jag inte köpte dom i någon cool färg när jag ändå köpte dom fula jävlarna, haha.
Har du mer än 20 låtar på din data: Äger ingen data.
Sminkar du dig innan skolan: Går inte i skolan! 
Har du träffat en kändis: Har jag väl
Har du mer än 7 par nagelack: Inte 7 par, för det är 14 stycken, men fler än 7 har jag ialf.
Har du busringt: Vem har inte det undrar jag?
Har du skällt på din bror: Haha, ja stackarn har fått ta mycket stryk av mig i sina dagar. Blev riktigt farligt när han lärde sig att slå mig..
Har du en vän som skiter i dig: Isf är det ingen vän.
Har du velat göra saker men vågar inte: Alldeles för ofta!
Sover du med nått gosedjur: Brukar ha grisbjörnen Danne fick av mig på allahjärtansdag mellan oss när vi sover ibland, haha. Osså brukar jag krama den när jag sover ensam.
Har du åkt nånstans utan att du får: Ja.
Vill du bara bort ibland: Jaa, men just nu känns det helt okej! Men fortsätter fulvädret så drar vi nog utomlands!
Har du tältat: Ja, det är mys.
Har du brännt dig: Ja.
Har du lekt med levande ljus: Ja.
Har du lekt anden i glaset: Vi brukade smita ut från lektionerna när vi gick i trean, gå in på toaletten och leka Svarta madam och Anden i glaset. Buhu..
Skäms du ibland: Ibland, man ska ju inte skämmas för andra än sig själv men ibland är det svårt att hålla sig, haha.
Bor du i skåne: Nej, tack o lov.
Gillar du musik: Gillar att pumpa.

Oj, innan den här listan blev klar har Daniel hunnit åkt till Tranan för att jobba och jag har babblat telefon med både Sara och Matilda! Nu är det kväller och jag ska ladda upp lite bilder från dagarna två, får se om jag orkar lägga dem här eller inte.
Tjing tjong så länge!


Kommentarer
Skrivet av: sara

Högt på skämt och lågt så att hon inte hört det.. haha! Sant.. eller ja.. jag sa nyligen fittjävel till en tjej på Max. Men hon förtjäna det ;) Alla tycker ju så om henne och NÅN måsta ju säga det!

Datum: 2009-07-23 Klockslag: 18:37:28
Bloggadress: http://fuckyouimcute.blogg.se/
Skrivet av: sara

Och ja. jag satt på kanten! Jag dog nästan!! Av skräck.

Datum: 2009-07-23 Klockslag: 18:40:44
Bloggadress: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0