Perssons Pack i parken

M&M är hemma igen och allt är som det ska igen, haha ;) Har haft en riktigt rolig helg faktiskt!


Igår var det party på G igen och vi grundade med tacos hemma hos mig, uppdaterade varandra om vad som hade hänt i veckan och bara myste ;)


Sedan blev det förfest innan Perssons Pack skulle spela i parken hemma hos Matilda med massa folk, trevligt!
  
  

Per Persson med band!
  

Per Persson och Jag, wuhuu!

Jeppe, Daniel, Christian aka Johanna, världens skönaste Reba och jag, vilket pack, haha!

  
Johanna Andersson, haha! Jeppe körde favorit i repris (från förra helgen), byslös! Haha! Och jag var orolig för Dannes rygg där ett tag..
 
Vi fick med oss Jesper hem, hade deeptalk och käkade jordgubbar. Han la sig tillrätta i soffan där han skulle sova och blev ompysslad av Danne som masserade in Zonsalva. Innan det var färdigt hade jag två karlar i sängen!
Haha herregud vilken kväll!


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

christian aka johanna andersson! ;)

Datum: 2009-07-06 Klockslag: 04:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0