Sjuk dag

Känner mig skithängig och krasslig idag, har fortfarande urinvärksinfektion och en förkylning håller på att smyga sig på men jag gör allt jag kan för att inte låta den ta över min kropp. Inte direkt den bästa tajmingen att bli sjuk nu, höll på att få en chock idag när jag kom på jobbet. Var verkligen huuur mycket folk som helst, och värre blev det! Folk är som galna när det är rea, men det är ju mest bara kul! Och det är bara att bita ihop, ska ju kännas att man lever oxå ;)

Nu ska vi åka på kalas, 3 kalas på 3 dagar är inte illa. Diet nästa, haha! Joline fyller 1 år idag, stora lilltjejen våran :)



Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

Men lilla gumman har du läst mitt sms???

Datum: 2009-07-07 Klockslag: 23:25:24
Skrivet av: Anonym

Ursäkta rättningen men det heter urinVÄGsinfektion lilla hjärtat! :P

Datum: 2009-07-10 Klockslag: 12:38:54
Skrivet av: Evelina

Jag vet, men det känns fasen så mycket mer rätt med värks än med väg! :P

Datum: 2009-07-10 Klockslag: 19:14:50
Skrivet av: Anonym

hehe jao men det är ju urinvägarna man har värk i och inte värk i värken. :P

Datum: 2009-07-13 Klockslag: 19:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0