Livet e gött

Bokstavligt talat.. Ikväll har Lillevi och Amanda vart här, vi har ätit massor av godis! Tryckt i oss choklad, Fruxo, Djungelvrål och chipshjärtan i massor! Livet är bra gött, haha! Idag är min sista godisdag på obestämd tid (jag är glad om jag klarar mig hela veckan ut, nu när det är sommar och allt, haha) så jag har verkligen passat på om man säger så :P

Har inte fått nått vettigt alls gjort idag alltså, baara legat och jäst. Förflyttat och mellan sängen och soffan hela dagen, haha. Precis som det ska vara en spöregning Söndag med andra ord! :)

Nu är det läggdags, imorgon vill jag vara pigg och alärt! One week to go, sen så!
Godnatt!


Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

Tänk om inte vi vart där då du hade du fått ännu mer i magen....tack!

Datum: 2009-07-12 Klockslag: 23:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0