Karlar..

Igår var Danne ut med grabbarna, de hade tydligen en kanonkväll så kul för honom! :) Mindre kul för mig, taskigt med sömn och plötsligt inser man att klockan är 05.32 och han inte ligger i sängen brevid mig. Några minuter senare ramlar han in och mina första ord blir: (argt) BRA JOBBAT DANNE! Osv..... Men vi blev sams sen ialf, såklart :)

Jobbardagen har vart lite si och så, trött som ett as såklart, men det är smällar man får ta.

När jag klev innanför dörren fick jag ialf lön för mödan. Älsklingen överraskade med grillat, tända ljus och en fin ros! Han är så himla underbar, trots allt, haha! Undrar om någon hade dåligt samvete.. ;) Nu ska vi fortsätta mysa i soffan och äta "hjärtchips" som han oxå hade köpt till oss. Goplutten min ♥


Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

Haha NU börjar min SEMESTER!!!tur vi har...

Datum: 2009-07-17 Klockslag: 13:09:35
Skrivet av: Sanne

haha, kan precis höra hur du låter... "bra jobbat danne!" hoppas vi ses i helgen, på persmässan!

Datum: 2009-07-20 Klockslag: 19:26:40
Skrivet av: Evelina

Ja, och det värsta är att han svarar snabbt och mesigt: "Tack." Hahaha!



Ses säkert hoppas jag :)



Datum: 2009-07-21 Klockslag: 01:32:25
Skrivet av: Jocke W

Ja..killar e såna..bara o acceptera. Huvudsaken att han kom hem till dig till slut där han känner att han hör hemma :)

Du verkar må så hiimla bra med din kille/kärlek...och det tycker jag e fint :)

Datum: 2009-08-22 Klockslag: 19:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0