Höst

Grått och mulet ute, en perfekt dag att spana in H&Ms nyinkommna höstkollektion på nätet alltså. Men jag längtar inte det minsta! Vill ha min sommar först! Trots det kan man ju inte undgå sig ifrån att skaffa sig favoriter. Fast att H&M faktiskt många gånger är väldigt same same, inget speciellt nytt som utmärker sig från vad man redan sett från tidigare höstar. Ända kan man inte sluta älska det. Något de blivigt väldigt bra på tycker jag, är skor. Finns alltid några godbitar man vill lägga vantarna på, till riktigt bra priser dessutom!



Här är mina två favorit outfits. Älskar den röda trenchen (jag själv fegar dock ur och väljer nog den svarta), med smickrande skärning och längd. Klassiskt, enkelt och jäkligt snyggt tillsammans med strumpbyxor och de snygga skoletterna. Kängorna känns användbara och snygga till allt, och en snygg svart kavaj är nått jag saknar i min garderob, det har funnits många modeller men den här kändes bara rätt.

Den andra outfitten är jättehärlig. Nått jag länge inte tyckt om är lila, gillar inte färgen och helt enkelt och tycker inte att jag passar i den. Men den har nyansen, ljunglila, gillar jag jättemycket! Så ett plagg i just den färgen ska jag nog införskaffa mig till hösten! Och sjaloman som man är så tyckte jag den här var jättefin, med lite spetsliknande mönster i svart och vitt. Funkar till det mesta och de flesta färgerna. Byxan är bara för snygg, så himla jag.
Så de här outfitsen skulle jag gärna kapa rakt av, med undantag från modellen på den ljunglila koftan, den får gärna vara stickad men modellen funkar inte på mig.

Nu kan jag inte neka längre till att det faktiskt vore lite mysigt med höst ändå, men bara lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0