Det blir en dag på stranden..

 Vi skippade Ikea och allt som heter byråer, inredning och piff idag för en heldag på beachen! Det gjorde vi ju rätt i! Hur underbart som helst! Alfred kom på morgonen så jag, han, Daniel och Frida åkte till Kvarnis. Bara njutit hela dagen! Fick en skitful solbränna på köpet, men det kan det nästan vara värt.. Tom så att ringarna efter min bikiniöverdel syns, snyggt jobbat! Det blir la bra det, synd bara att det inte finns en enda dag i sikte att försöka jämna till det på, haha.

När vi kom hem satte jag mig på framsidan en stund, men Alfred ville vara i skuggan så han satt bakom mig inne. Rätt vad det var hörde jag någon snarka och ha sig, haha. Lillpluppen min! Det är slitsamt att sola och bada en hel dag!


Åkte hem till Ovanåker senare, efter lite käk och lek i lekparken och sådär! Hemma var det full rulle som vanligt! Bajen och Carina kom förbi en sväng, de var ute på premiärtur med raggarbilen! Snacka om att raggarkulturen börjar komma tillbaka i byn på allvar igen, så läckert!

   


Ja, ni ser väl, finfin dag med några av de allra bästa! M&M är fortfarande saknade, men snart träffas vi igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0