Daniels 24års kalas

Idag har vi haft full huggning hela dagen, min enda lediga dag förrutom på Söndag innan jag går på SEMESTER nästa Fredag! Har 2-veckorshandlat, städat och bakat lite olika! Sedan kom hela la familia för att fira gubben min :)
 
Daniel bakade jordgubbstårtor :)
  

Äntligen börjar det bli folk av honom oxå, haha! Sitter och läser Bandybyn med långhakan på, ett skitdåligt internskämt..

Jag har faktiskt jobbat tre timmar ikväll, 18-21, vi tjuvstartade rean för våra ringkunder (typ medlemmar) ikväll och det var packat i butiken, kul! Imorgon startar alltså rean för alla så kom och fynda, finns mycket fint tycker ja!

När jag kom hem fick vi besök av fransmännen, Danne bjöd på tårta och sådär. Trevligt!
Nu ska jag joina D i soffan en stund innan det blir bingen.. Godnatt!


Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

Jaha å nu har man ju missat nått.....

Datum: 2009-07-07 Klockslag: 23:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0