Älskade barn

Igår samlades vi hos Lena och Anders för att vänta in Esa, Sanna och lillbebisen som var på väg hem! När de kom skålade vi i skumpa, hihi. Hon är så liten och så otroligt söt :) Och Joline blev helt plötsligt en stor liten tjej!
 


 


Efter det besöket fortsatte vi hem till Ovanåker där hela släkten var på "Efter bandy fika", haha. Edsbyn vann mot Bollnäs såklart, och lite sura miner var det ju eftersom att moster Lisa och Conny är Bollnäsare :P Jag och D blev kvar hela kvällen, likaså mina kusiner Oliver o Alfred, de skulle sova hos mamma. De leker och busar hela tiden, så när de hoppade i Eriks säng och gjorde volter bestämde jag att de blev tvungen att pussa mig på kinden för varje gång de svor, haha! Gissa om jag fick massor av blöta pussar! De är världens bästa lyckopiller och de sötaste små skitungarna som finns ;)

   


Som sagt blev vi kvar hela kvällen, så när pojkarna somnat blev vi sugen på pizza så jag och mamma åkte upp på byn och hann köpa precis innan de stängde! En stor familjepizza med champinjoner och räkor lät ju smaskigt. Tyvärr smakade det inte därefter, stor besvikelse :P Men vad gör det på en sån härlig dag med bland mina absoluta favoriter! Och nej, jag är inte det minsta sugen på att skaffa barn själv än, faktiskt! Jag klarar mig så himla bra med de jag har runtom mig ändå, bara att lämna tillbaka när de gråter och är sur o tvär.. ;)


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Men busungar...............

Datum: 2009-01-07 Klockslag: 21:45:16
Skrivet av: sara

gjorde du? Lyllos dig! vilka söta barn :) speciell gulleflickan!

Datum: 2009-01-12 Klockslag: 19:24:19
Bloggadress: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0