In love

Sitter här och dricker min sjätte kopp te för idag, och tror tametusan att det hjälper! Frelugas "Harmoni" te är ju så gott, minns inte riktigt men jag tror det är med smak av grädde och rabarber och nått mer, love it!

Idag har vi inte gjort annat än busat och fjantat, jag fick inte en lugn stund när jag la mig i soffan med kokboken! Kunde läsa lite ialf men Daniel satt brevid och var pillimarisk och bara babblade joll så jag kunde inte hålla mig från skratt! Sen har det bara fortsatt, inte en seriös stund på hela dagen! Och jag är väl inte bättre jag häller när vi båda kommer igång :P Fy vad kär jag är i dig knäppgök! :)

Åt kräftsoppa tidigare, som D tjatat! Säkert i en månads tid har han tjatat om den soppan, och jag har inte vart det minsta sugen på den trots att den är supergod! Men idag fick han ialf som han ville, gissa om han blev nöjd ;) Och gott var det! Men nu får det dröja innan vi gör den igen, de tär lätt att föräta sig på den. Slänger upp ett recept på den sen för de som är intresserade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0