Just before bedtime..

Haha jag måste väl förklara mig, hade ingen lust eller tid till det igår för det var bara Lasse som hägrade! Smsade lite med Lisa och hon skrev "Han är så söt!" och "Såg du förresten, han hade rödsvart randiga strumpor, söt!" Lasse är väl faktiskt allt annat än söt, eller jo, lite söt är han, men inte söt söt.
Ialf! Det var det där med catwalken jag skulle komma till.. Synsam har bjudit in 80 stycken vip kunder på en "specialvisning" som de kallar det, som vi ska vara med på nästa onsdag. Så jag och två till ska visa kläder från mitt jobb! Sen är ju såklart fler företag oxå med, som BF skor och Peterssons mfl.. Det blir nog riktigt roligt! :)

Ikväll har jag och Frida vart ute på en långpromenad runt Kvarnbackarna tror jag det heter, superskönt. Har inga känningar alls i hälsenan häller och det känns ju lovande. Det värsta är att jag hatar senor! Jag blir tokig om någon rör vid senorna man har i knäväcken, tänk om de skulle gå av..

Nu är det bäst jag tar med mig älsklingen och gör kväller, kl 7 ska jag vara på badhuset imorgonbitti för att sola och simma! Skönt att köra igång igen efter juluppehållet. Bara tanken av att få rutin på träningen igen får mig att må bättre! Som sagt, det är nog första gången någonsin som jag håller mitt nyårslöfte :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0