Tjejkväll

Fin kväll! Efter maten slumrade jag och Daniel till i soffan tätt intill varandra, så mysigt att bara vara nära ♥ 

Vid 8-snåret var det dags för tjejkväll! Jag hämtade upp Matilda, vi åkte till Edsbyn, mötte upp tjejerna (Jessica, Alice och Lisa)  på Ica och handlade godis! Fan, jag som hade bestämt mig för godisstopp och var absolut inge sugen, föll för trycket! Som tur var var det inte så jättegott så jag får tänka tillbaka på det när suget kommer! Tror ni jag klarar ett helt år? Det tror inte jag, men vi kör så länge det går ialf. Kravlöst lixom, brukar gå bäst då. Ialf åkte vi sedan hem till Jessica. Myste i soffan med godis, såg Körslaget och Bollnäs var skitbra, heja heja! Snackade skit och tjejsnack och spelade "Med andra ord", så kul! Dagens kommentar var när Jessica skulle förklara staden Rom för mig "EN STAD I PARIS!" Sjukt nog gissade jag faktiskt på just Rom, hahaha! Tack lovers för en fin kväll.

     


Klockan är jättesent och jag borde egentligen inte vara uppe nu, känner mig lite febrig igen så jag tog en fet 1grams alvedon nyss, gick knappt att svälja! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0