Tisdag

Orken försvann ganska snabbt igår så det blev ingen dammsugning, men det behövs verkligen så jag får väl ta tag i det ikväll då! Men först ska jag färga ögonbrynen och måla naglarna på tår och fingrar så jag är fräsch inför imorgon. Men visst är det typsikt, när man ska på nått och naglarna precis börjat blitt långa och fina, ne, då går dom jävlarna av! Så nu är de ojämna och skitfula igen.. Har jag tur kanske Daniel tar tag i dammsugarn under tiden förresten. Men då ska jag ha riktig tur, haha. Skulle vara så skönt att bara sitta i soffan!


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Vad var det för vandalist som hade stökat ner på eran bro ikväll då? ;o

Datum: 2009-01-20 Klockslag: 21:28:35
Bloggadress: http://fridaatofalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0