Stockholmshelg med tjejerna

Jag, Matilda och Michaela tog Härjedalingen till storstaden för att hälsa på Amanda och Sara. Vi bodde hos Amanda så första kvällen spenderade vi i soffan hemma hos henne, käkade varma mackor och annat gott till Let´s Dance.

På lördagen åkte Amanda för att jobba en sväng så jag, M och M mötte upp Sara på stan! Jag som egentligen inte hade tänkt ta mig råd att shoppa speciellt mycket shoppade mest som vanligt..typiskt. Det blev 2 par skor, som jag faktiskt behöver :P Ett par svarta skoletter och ett par vanliga svarta pumps. Har ju klackar i uppsjö, men en helt vanlig klassisk svart pumps har fattats i min garderob! Fyndade även en cremefärgad bastopp från Filippa K för halva priset! Vi har likadana på jobbet (inte på rea) så jag kan ju faktiskt ha den där då, och ett snyggt armband från Friis and Company! När Amanda slutade jobba möttes vi upp för att gå och ta en fika, inte den första och inte den sista för denna resa om man säger så :P Chokladboll och Päronfestis is the shit! Sen åkte vi alla hem till Amanda igen, piffade till oss, tog en drink och på kvällen gick vi ut på stan igen för att äta och mysa. Hamnade på en kinaresturang så vi käkade tre små rätter och min favorit till efterrätt; friterad banan med glass och sirap! Gick sedan vidare till ett ställe som hette Ett litet hak, som var precis vad det hette, supertrevligt! Där tog vi en varsin Strawberry daiquiri som var något av det godaste och snyggaste jag druckit, haha :)

     

På söndagen åkte vi in till stan på eftermiddagen för att möta upp Sara igen och shoppa det sista, jag hittade ett par pyjamasbyxor till Daniel, han har pratat om att han skulle vilja ha ett par sådana. De var supersköna och han är så snygg nu när han myser runt i dem och bar överkropp :P Frågan är hur länge han får behålla dom för sig själv innan jag knycker dom av honom..Och ett par svarta jättefina skinnhandskar, båda från Björn Borg. De sista timmarna spenderade vi på ett café och bara myste. En sån här helg skulle man ha var och varannan månad, snacka om lyx! Tack tjejer ♥


Kommentarer
Skrivet av: mikaela

he he johan är likadan när det gäller pyjamasbyxor, så han fick ett par i julklapp av mig - men jag funderar på att stjäla dem av honom. ;) he he.

Datum: 2009-01-13 Klockslag: 19:17:31
Bloggadress: http://ingamikaela.blogg.se/
Skrivet av: simone

ja dom är helt underbara! :)

allt väl med dig?

är lite avis, en helg i sthlm skulle verkligen inte sitta fel! :)

Datum: 2009-01-13 Klockslag: 21:27:47
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0