Mycket nu

Som man säger.. Känns som om jag har massor jag ska hinna göra ikväll! Kom nyss hem från Ovanåker ialf, åkte raka vägen dit efter jobbet för att hämta weekend resväskan, borde skaffa mig en egen sån! Brorsan var snäll och skjutsade hem mig :) Resten av kvällen ska jag komma på vad jag ska ha med mig till Stockholm, och packa det. Ska försöööka dra ner på packningen den här gången :P Sen vill jag till lilltjejen en stund för att gosa lite och ge henne de fina presenterna som jag köpte härom dan, hihi. Och så ska jag färga ögonbryna, duscha och såklart mysa med älsklingen så mycket jag bara kan innan jag åker!
Först lite käk ialf, som D har vart så duktig o lagat! Kyckling, ris och currysås, mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0